søndag den 19. oktober 2008

Afrunding

Samlet set synes jeg det har været spændende og lærerigt at deltage i 23 ting. Og selvom der nok er en del af tingene som jeg ikke vil bruge i fremtiden, så har det været godt at få en viden om tingene, så man ikke er helt på bar bund når/hvis lånerne spørger.

Der er ikke en af tingene som jeg kan sige jeg synes bedst om. Flere af tingene har været sjove at prøve, bl.a. facebook. Jeg var godt nok oprettet i forvejen men brugte det ikke særligt aktivt. Netmusik og last.fm er også højt på listen over de interessante ting. Nå ja, så er der også lige e-boks som jeg burde have tilmeldt mig for længe siden.

De ting jeg lige har nævnt er også nogle af de ting som jeg bruger aktivt. Og så vil jeg også bruge Google Docs og Picasa i forbindelse med mit foreningsarbejde.

Forløbet har været ok. Jeg kan godt lide systemet med at man kan arbejde selvstændigt, hvis man har lyst til det, men at der er mulighed for at få hjælp hvis der bliver brug for det. Så gælder det om at have selvdisciplin, således at man afsætter tid til opgaverne selv når der er mange andre arbejdsopgaver som venter.

Med den udvikling der sker mener jeg at det er oplagt at lave en 23 ting + på et tidspunkt, og jeg vil helt bestemt deltage.

Ingen kommentarer: