torsdag den 2. oktober 2008

e-Kalender og e-Boks

e-Kalender vil jeg gå let henover. Det kan godt være at det er smart, men jeg kan ikke rigtig se anvendeligheden af systemet. Typisk er det jo sådan at de fleste der har brug for at have tjek andres kalendere er ansat samme sted, hvor man kan samkøre kalenderne via mailsystemet.
E-boks burde jeg have tilmeldt mig forlængst, men denne opgave har så været grunden til at jeg endelig har fået mig tilmeldt systemet. Jeg havde godt nok lidt problemer med tilmeldingen fordi jeg gerne ville gøre det via. netbank. Når det nu skal være kan man kan man lige så godt samle alt i e-Boks. Men bankens system påstod at jeg ikke havde aftale om net-id. Så i første omgang har jeg fået en en pinkode og oprettet mig den vej indtil jeg har fået adgang via. netbanken. Umiddelbart ser det hele nemt ud. Og det bliver rart at slippe for at skulle sætte papirer i ringbind.

Ingen kommentarer: